MLS omogoča sestavo poljubnega sistema za evidenco delovnega časa z enim ali več terminali, ki so lahko nameščenimi na različnih lokacijah. Možne so raznolike nastavitve sistema, ki omogočajo natančno in učinkovito evidentiranje delovnega časa vseh kategorij zaposlenih. Kljub naštetim možnostim pa večina podjetij lahko najde ustrezno rešitev v enem izmed standardnih paketov.

Paketi za evidenco delovnega časa MLS

Sistemi za evidenco delovnega časa MLS ponujajo vse elemente, ki jih potrebuje sodobno podjetje ali ustanova za vzpostavitev računalniško vodenega sistema evidentiranja delovnega časa. S pomočjo MLS sistemov je mogoče na diskreten način spremljati prisotnost zaposlenih kot tudi pogodbenih in honorarnih sodelavcev. Vse rešitve so zasnovane na izčrpnem poznavanju poslovnih procesov, uveljavljenih praks, zadevnih pravnih podlag in sodobnih tehnologij. Na voljo so rešitve za podjetja in ustanove različnih tipov in velikosti, ki jih je mogoče kadarkoli poljubno spreminjati in nadgrajevati.

Osnovo vsake MLS rešitve predstavljajo terminali za evidentiranje prisotnosti, na katerih osebje s pomočjo brezkontaktnih identifikatorjev (npr. brezkontaktne kartice, obeski, ipd) beležijo svoje prihode oziroma odhode.


Ponujamo dva tipa terminalov in sicer:
  • Terminale z grafičnim zaslonom občutljivim na dotik (tip PROGRESSIVE), ki so namenjeni predvsem za zahtevnejše uporabnike in uporabi v poslovnih stavbah.
  • Terminale s tekstovnim zaslonom (tip STANDARD), ki so bolj primerni za industrijska okolja.

Pripadajoča programska oprema MLS Manager omogoča vnos poljubne organizacijske strukture (večnivojska organizacija s poljubnim številom oddelkov), možnost nastavitev najrazličnejših režimov dela (urniki, izmene) za različne skupine zaposlenih, združljivost z različnimi ERP sistemi, ipd.

Vse rešitve so modularne in jih je možno nadgrajevati s poljubnimi elementi strojne in programske opreme iz programa izdelkov MLS. Vsakemu sistemu je mogoče z dokupom licenc povečati maksimalno število uporabnikov, dokupiti različne dodatne programske možnosti, dodajati terminale za evidenco, ipd. Možno je tudi nadgrajevanje z elementi vstopne kontrole.


Pomembne lastnosti:
  • Zmogljivi in funkcionalni stenski terminali primerni za vsa okolja.
  • Konfigurabilna programska oprema primerna za mikro, srednja ali velika podjetja.
    • Možnost vnosa poljubne organizacijske strukture
    • Možnost nastavitve različnih režimov dela (urniki, izmene)
    • Enostavno upravljanje, zmogljiva orodja za analizo podatkov
    • Interoperabilnost – enostavna izmenjava podatkov s poljubnim ERP sistemom
    • Skladnost s slovensko delovnopravno zakonodajo in zakonom o varstu osebnih podatkov.
    • Zmogljiva spletna aplikacija za pregled podatkov, namenjena zaposlenim (na voljo z doplačilom).
  • Možnost uporabe različnih RFID brezkontaktnih identifikatorjev (standard H4000 in MIFARE).
  • Preprosta montaža in vzdrževanje.
  • Modularnost in možnost nadgrajevanja z izdelki iz MLS programa (evidenca delovnega časa, vstopna kontrola).
  • Sistem je preizkušen po CE standardu ter standardom SIST EN 50133.

Za podrobnejše inormacije in ponudbe nam pošljite email (info@mls.si) ali pa nas pokličite na tel (+386 1 729 64 60).